2016. jan 08.

2016 is varázslatos év lesz!

írta: Lui Bűvész
2016 is varázslatos év lesz!

Azt mondják, hogy az újévi fogadalmak jelentős része már január első hetében megbukik. Boldogan jelentem, hogy a hét a végéhez közelít, és én még mindig töretlen lelkesedéssel dolgozom az újévi terveimen:) A mai cikkben lerántom a leplet – na jó, nem mindenről, de egy-két apróságot elárulok!

A legtöbben nagy terveket fogalmaznak meg szilveszter éjjelén, és teljesen új lappal akarják kezdeni az új évet, de bevallom, én nem gondoltam úgy, hogy elsejétől tiszta lappal kellene indulnom: 2015 (különösen a vége felé) annyi izgalmas újdonságot hozott, hogy én már akkor is boldog leszek, ha a tavaly megkezdett dolgok az idei évben is folytatódnak.

2016.jpg

Ami 2016-ban is töretlen…

Rendszeres olvasóim már tudják (újak pedig kattintsanak ide: http://luibuvesz.blog.hu/2015/10/30/lerantjuk_a_leplet_556), hogy 2015 novemberében új termékkel álltam elő: hosszas előkészületek után megszületett a „10+1 Villámtrükk” című oktatóanyagom, amiből bárki megtanulhat néhány egyszerű, és látványos bűvészmutatványt a lebegéstől a kanálhajlításig.
Ezzel egy nagy álmom teljesült, több hónapnyi munka gyümölcse ez a füzet:)

lapok.jpg
Igazából az oktatóanyagból egyből két füzet is készült, így összesen 22 trükköt tanulhat meg a potenciális bűvészpalánta.

Bevallom, nagyon izgultam, amikor bekerültek a füzetek a Tesco és Libri áruházakba, de szerencsére népszerűek lettek, így már szinte teljesen biztos: 2016-ban is lesz folytatás, lesznek újabb Villám trükkök!

De nem ez volt az egyetlen sikerem 2015-ben: a sok-sok fellépés mellett kollégáim műsoraiban is részt vettem, bár teljesen láthatatlanul. Sokuknak segítettem új trükköket kitalálni, új kellékeket, dobozokat, felszerelést gyártani. Számos színházi darabban, zenei koncerten segédkeztem, ami egy új terület volt nekem 2015-ben. Ez majdnem olyan izgalmas dolog, mint amikor a saját műsoromat fejlesztem (és adom elő), ezért nagyon bízom benne, hogy az idei évben is sok kiváló művésszel dolgozhatom majd együtt!

És persze lesznek teljesen új dolgok is: bár már korábban is voltak kis tanítványaim, de szeretném, ha 2016-ban sokkal több gyerek kóstolhatna bele a bűvészkedés rejtelmeibe. Egy egészen különleges programot találtam ki a kicsiknek, aminek hamarosan bele is vágok a szervezésébe:)

 A bűvész soha nem állhat le, soha nem dőlhet hátra elégedetten:
természetesen 2016-ban is lesznek új bűvészmutatványok, új műsorok, új show-elemek és várhatóan egy nagy durranás is, ami sok embernek fog örömet okozni. :)
Ez még egyenlőre szuper titkos és nem is akarom elkiabálni, de ígérem minden megvalósult tervemről, álmomról Ti fogtok elsőként értesülni.


Szólj hozzá

tervek bűvészet új bűvésztrükk